Դիջիթեք 2014 + Ես կարող եմ…

Նախագիծը 4-րդ և 5- րդ դասարաններում

Նպատատակը՝ կիսամյակային աշխատանքների, ձեռք բերած կարողությունների և հմտությունների ամփոփում, ներկայացում:

Խնդիրները՝ 

  • աշխատանքաին նախագիծը ընթերցելու և վերլուծելու կարողությունների զարգացում
  • անհատական աշխատանքային պլան մշակելու, որևէ թեմայի շուրջ աշխատանք ծավալելու կարողությունների մշակում
  • վերլուծական մտածողության զարգացում
  • ասելիքը հակիրճ ձևակերպելու, գրագետ ու տրամաբանված խոսք շարադրելու կարողությունների մշակում
  • թեմայի շուրջ դիպուկ հարցադրումներ մշակելու և ձայնագրիչի գործածությամբ ինքնուրույն հարցազրույց վարելու կարողությունների զարգացում
  • ձեռք բերած կարողությունները ամբողջացնելու և թվային միջոցների, նոր ծրագրերի գործածությամբ դրանք ներկայացնելու, հրապարակելու  հմտությունների ցուցադրություն / ռադիոմոնտաժ, տեսանյութերի պատրաստում,/ վիդեոմոնտաժ /  հրապարակում, աշխատանք ուսումնական բլոգներում/
  • անցած նյութերի կրկնություն, ամրապնդում, թվային միջոցների կիրառմամբ, ուսումնական նյութերի պատրաստում

Բովանդակություն

  • Սովորողի կիսամյակային հաշվետվություն կամ Դիջիպատում
  • Ռադիոթատրոն — /դասարանական կամ խմբային ներկայացումներ /
  • ,,Թվային տեխնոլոգիաների կիրառության առավելություններն  ու առաջացրած խնդիրները մեր ուսումնական պրոցեսում,, ուսումնասիրություն-հարցախույզ Դպրոց-պարտեզի տարարատրիք սովորողների ու դասավանդողների հետ. արդյունքում՝ ռադիոհաղորդումների շարք   
  • կրթահամալիրի կայքը, ուսումնական բլոգները ուսումնասիրության, ընթերցանության մեդիատարածք

1 комментарий в “Դիջիթեք 2014 + Ես կարող եմ…

  1. Уведомление: 2014-2015 ուսումնական տարվա նախագծերի ժամանակացույց | Մայրենի լեզու դասավանդողի բլոգ

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s