Մի դասի պատմություն

Աշխատանք առակի շուրջ

Այսօր պետք է ընթերցեինք Վ. Սարոյանի ,,Նապաստակն ու առյուծը,, առակը

  • Նախապատրաստական փուլ /10 րոպե/

Առակն ընթերցելուց առաջ, փորձեցինք հիշել, թե առակն ի՞նչով է նման և ինչո՞վ է տարբերվում հեքիաթից: / Ինչպե՞ս է սկսվում, ովքե՞ր են հերոսները, ինչպիսի՞ բովանդակություն, ինչպիսի՞ ավարտ ունի և այն…/ Պատասխանների ընթացքում սովորողները ոգևորված ու ակտիվ էին, իսկ ովքեր պատասխաններ չունեին, լսում էին ընկերների կարծիքները: Յուրաքանչյուր պատասխան ստանում էր իր հիմնավորումը՝ օրինակներով. մենք փորձում էինք վերհիշել մեր կարդացած, մեզ ծանոթ հեքիաթները՝ համեմատելով դրանք այս ումնական տարում կարդացած առակների հետ:

Դասի ընթացքը

  • Առակի վերնագիրը ներկայացնելուց և Դպրոց-պարտեզի ենթակայքում իմ բլոգը գտնելու,  հանձնարարված առակն ընթերցելուց  հետո / դասարանում կան նոր սովորողներ, որոնք դեռ չեն տիրապետում այդ կարողություններին/ , առաջարկեցի մտքում կարդալ առակը: Լուռ ընթերցանության համար հատկացրի 7- 10 րոպե: Գրեթե բոլորը հասցրին ընթերցել, շատերը նույնիսկ վերընթերցել առակը:
  • Ընթերցանությունից անմիջապես հետո, առաջարկեցի դուրս բերել այն բառերն ու արտահայտությունները, որոնք մեր խոսակցական լեզվում գրեթե չենք գործածում: Նշված բառերը / ահարկու, ողորմելի…/ բացատրելուց, դրանց հականիշները գտնելուց հետո, խոսեցինք նաև խոսակցական և գեղարվեստական լեզուների տարբերության մասին: / 5րոպե/
  • Առակը դերերով ընթերցելուց հետո, նշեցինք առակի հերոսներին, վերլուծեցինք, քննարկեցինք նրանց արարքները: Այս փուլում բոլոր սովորղներն ակտիվ էին և յուրաքնաչյուրն ուներ իր չկրկնվող կարծիք-տեսակետը: /10 րոպե/
  • Դասի ավարտին մնացել էր 10 րոպե: Ես առաջարկեցի, որ սովորողների մի խումբը խորհուրդներ գրի առակի հերոսներին, իսկ մյուս խումբը հետաքրքիր կերպով փոխադրի առակը:

Տնային հանձնարարություն

  • Հանձնարարեցի, որ արտահայտիչ ընթերցել սովորեն առակը՝ ռադիոթատրոնին պատրաստվելու ներկայացնելու, համար:
  • Համակարգչային ծանոթ որևէ ծրագրով նկարեն առակի առավել դուր եկած հատվածը՝ հաջորդ դասին ներկայացնելու և պատմելու համար:
  • Բլոգի ,,կարծիք,, բաժնում խորդուրդներ գրեն առակի հերոսներին:

Սա նաև հիանալի նյութ կարող է հանդիսանալ,  դրվագները շարունակական դասավորելու և առակի սյուժեն վերականգնելու համար:

Տնային առաջադրանքներն ամփոփելու արդյունքում ստացվել է ուսումնական ռադիո -ձայնագրությունը:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s