Բլոգային ուսուցումը ինքնուրույնության նոր աստիճան, անհատականացված կրթության կազմակերպիչ

Ոսումնական գործընթացի բլոգային կազմակերպումը կրթահամալիրում սկսեց գործել  2010-2011թվականներին։ Ամենասկզբում բլոգավարությունը փորձարկվեց կրթահամալիրի մի քանի փորձառու ուսուցիչների կողմից, հետո, աստիճանաբար տարածվեց ու պարտադիր դարձավ յուրաքանչյուրիս համար։ Տարիներ առաջ բլոգավար դառնալու միտքը ինձ անհասանելի էր թվում։ Կրթահամալիրում աշխատանքային փորձ ունենալով հանդերձ, չէի պատկերացնում, թե բլոգավարությունն ինչպե՞ս կարող է դասավանդողի ամենօրյա աշխատանքի կարևոր բաղկացուցիչը լինել։ Իսկ հիմա՝ դժվար է հակառակը պատկերացնել։ Բլոգս ինձ համար մի գրավիչ ու հարազատ մեդիահարթակ է դարձել, ազատության ու ինքնուրույնության նոր աստիճան, ինքնազարգացման ու ինքնարտահայտման անփոխարինելի տիրույթ։ Կարծում եմ ՝ այսպես է մտածում յուրաքանչյուր սեբաստացի բլոգավար։ Յուրաքանչյուրիս համար մեր ուսումնական բլոգը ինքնակրթության, ինչպես նաև սեբաստացիական համերաշխության դրսևորման՝ հաղորդակցության-ճանաչողության անփոխարինելի մեդիահարթակներ են դարձել։

Բլոգային ուսուցումը բեկումնային փոփոխություններ մտցրեց իմ մանկավարժական գործունեության մեջ․ ամբողջովին փոխեց աշխատանքիս կազմակերպումը։ Հեղինակային մանկավարժությամբ զբաղվելը փաստացի, ամենօրյա գործունեություն դարձավ, առանց որի դժվար է պատկերացնել ուսումնական գործընթացի կազմակերպումը։ Բլոգային աշխատանքի ընթացքում, որպես հեղինակային ծրագրի կազմակերպիչ, ես ավելի ինքնուրույն ու ազատ եմ՝ միևնույն ժամանակ պատասխանատու, իմ կատարած ամենօրյա աշխատանքի համար։ Անկեղծորեն պետք է նշեմ, որ հեշտ չէր հրաժարվել, ինձ համար հեղինակություն վայելող ուսուցիչներիս ստեղծած, մեր հեղինակային մանկավարժության խորհրդանիշը դարձած  ուսումնական փաթեթներից, որոնց օգնությամբ նաև ինքս եմ մասնագիտական հմտություններ ձեռք բերել։

Այս ամենը գիտակցելով հանդերձ, այժմ ինքս եմ խրախուսում սովորողներիս առավել ինքնուրույն հանդես գալ, ազատ լինել դասագրքային ու ծրագրային պարտադրանքից։ Կարծում եմ, որ բլոգային անհատական աշխատանքը ամենից առաջ ուղղված է մարդու՝ սովորող-սովորեցնողի անհատականացված ուսուցմանը, ինքնազարգացմանը։ Բլոգային ուսուցման բերած անհատական աշխատանքի արդյունքում ջնջվում են բոլոր տեսակի անջրպետները։ Այս կարևոր մեդիահարթակում յուրաքանչյուրը կարող է դառնալ քո ուսուցիչը՝ անկախ տարիքից ու աշխատանքային փորձից։ Յուրաքանչյուրը ճանաչելի է իր կատարած աշխատանքով, բերած թարմությամբ ու մտքի թռիչքով։ Ուսուցումն այս տիրույթում բազմազան խթաններ ունի․այն ոչ մի դեպքում սերտում չես անվանի։ Ընթերցանության նյութերի բազմազանության մեջ ընտրելու, ընթերցելու, թարգմանելու-ներկայացնելու, հրապարակային մտածելու ու ճանաչողություն ձեռք բերելու անսահման տարածք է ուսումնական բլոգը յուրաքանչյուրիս համար։

Մի՞թե ինքնակրթության կարևորության գիտակցմանը,  անձանձրույթ ուսուցմանը չեն ուղղված մեր ջանքերը։  Որպես դասավանդող կարող եմ փաստել, որ բլոգային ուսուցումը շարունակ նոր հմտություններ ու որակներ է փոխանցում ինձ ու սովորողներիս։ Իմ առաջիկա աշխատանքի կազմակերպումը ես տեսնում եմ բլոգային ուսուցման ընձեռած բազմաշերտությունը համադրելու միջոցով , ավելի կոնկերտ կազմակերպել յուրաքանչյուր սովորողի անհատական զարգացման գործընթացը։ Կարևորը ուսուցումը ձանձրալի չդարձնելն է։

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s