Էպոսի օրեր

Սասունցի ԴավիթՆպատակը՝ <<Մեկ դպրոց, մեկ դասարան>> ստուգատեսային նախագծի իրականացում։ 

Նախագիծն իրականացվում է <<Կարդում ենք>> ստուգատեսի շրջանակներում, փետրվար-մարտ ամիսների ընթացքում։

Մասնակիցները՝ կրթահամալիրի սովորողներ և ծնողներ, դասավանդողներ, ուսանողներ, հյուրեր։

Նախագծի մեկնարկը՝ մեդիաուրբաթ-համերգով

Խնդիրները՝ 

  • Էպոսի ընթերցում, ուսումնասիրություն
  • Էպոսի առանձին հատվածների բերանացի ուսուցում
  • Էպոսի ուսումնասիրություն, հատվածների վերլուծություններ
  • Բառապաշարի հարստացում
  • Էպոսի գաղափարի վերլուծություն
  • Նախագծային մեդիափաթեթի ստեղծում, հրապարակում

Բովանդակությունը և աշխատանքի ուղղությունները՝

  • Էպոսի ստեղծման, տարածման ուսումնասիրություն
  • Էպոսը՝ գրական ժանր / ուսումնասիրություն/
  • Ազգային էպոսները՝ /ընթերցում, համեմատություն, բնորոշ, ընդհանուր գծերի ուսումնասիրութուններ/
  • Ազգային էպոսները՝ էթնոսի ծագման, զարգացման պատմություն
  • Ազգային էպոսները՝ ազգային խառնվածքի բնորոշիչներ
  • Մեր էպոսը / Էպոսի ճյուղերի ընթերցում, տրամաբանական կապը, վերլուծություններ/
  • Էպոսի հերոսների կերպարային վերլուծություններ
  • Ազգային էպոսի ուղերձը 21-րդ դարի մարդուն
  • Էպոսաբառարանի ստեղծում, բառային տարաբնույթ աշխատանքներ
  • Ժողովրդական ծեսերը՝ էպոսում
  • Էպոսը՝ արվեստում / հայտնի կերպարվեստի ստեղծագործությունների, քանդակների ծանոթություն, ուսումնասիրություն/
  • Թումանյանը՝ էպոսի մասին
  • Սրվանձտյանը՝ էպոսի մասին
  • Հանդիպումներ, կլոր սեղաններ

Կրտսեր դպրոցում 3-4-րդ դասարաններում

<<Սասունցի Դավիթ>> հատվածի ընթերցում, քննարկում։ Առանձին հատվածների ներկայացում՝ խմբային և ընտանեկան տարաբնույթ նախագծերի միջոցով։

Արդյունքում՝

  • Հատվածների միասնական ընթերցում, ներկայացում մեդիաուրբաթ-պարապմունքին։
  • Հատվածների ընթերցումներ․ խոսքի թատրոն / դասարանական, ընտանեկան/
  • Ռիթմիկ բեմականացված ընթերցումներ
  • Հոդվածներ, վերլուծություններ, ուսումնասիրություններ
  • Միասնական խաղ-վիկտորինաների կազմակերպում
  • Ֆլեշմոբերի աշխատանքների կազմում, տարածում
  • Էպոսի ցուցահանդես / նկարչական և խեցեգործական աշխատանքների ներկայացում/
  • Էպոսի հերոսների շքերթ
  • Ռադիոթատրոնների և տասապատումների ստեղծում
  • Նկարազարդ բառարանների ստեղծում

Նախագծի ամփոփում

Արևելյան դպրոց-դասավանդող՝ Մարինե Ամիրջանյան

Տե՛ս <<Խոշորացույց>> բլոգում

Միջին դպրոց- դասավանդող՝ Մարիետ Սիմոնյան

Տե՛ս բլոգում

Հյուսիսային դպրոց- դասավանդող՝ Քրիստինե Շահբազյան

Տե՛ս բլոգում

Ռիթմիկ ընթերցում-մեդիաուրբաթ ներկայացում

Արևմտյան դպրոց-դասավանդող՝ Արմինե Աբրահամյան

Տե՛ս բլոգում

Դասավանդող՝ Հռիփսիմե Գալստյան

Նարե Կարապետյան- Սասունցի Դավիթ

Պատումներ՝

Մարիամ Արշակյան- Դավիթն իմ հերոսն է

Սևադա Սարգսյան- Դավիթն իմ հերոսն է

Վահագն Սերոբյան- Սասունցի Դավիթ

Գայանե Բադեյան- Դավիթն իմ հերոսն է

Հրանտ Խաչատրյան- Սասունցի Դավիթ

Դասարանական ընթերցում

Հարավային դպրոց-դասավանդող՝ Գոհար Բալջյան

Տե՛ս բլոգում

Ավագ դպրոց-դասավանդող՝ Նունե Մովսիսյան

Տե՛ս բլոգում

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s