Սեբաստացու օրեր․ կրթահամալիրի տոն

Նախագծի տևողությունը՝ կրթահամալիրի օրացույցով նոյեմբերի 09-14-ը։

Մասնակիցներ՝ 4.2 և 5.1 դասարանի սովորողներ, ծնողներ, այլ։

Նախագծի նպատակը՝ սովորողների անհատական, ընտանեկան և խմբային նախագծերի ներկայացում։

Խնդիրները՝ 4-րդ դասարանում

  • Ընտանիքը, որպես սեբաստացի համայնքի անդամ։
  • Տեղեկատվական աղբյուրներից անհրաժեշտ տեղեկությունների հայթայթում
  • Կրթահամալիրի գրադարանից, դասավանդողների բլոգներից օգտվելու կարողությունների մշակում
  • Անհրաժեշտ տեղեկության մշակման և վերլուծելու կարողությունների զարգացում
  • Տրված թեմայի շուրջ հարցազրույց վարելու կարողությունների ձեռքբերում
  • Ուսումնական կամ տեղեկատվական նյութի ստեղծում և հրապարակում անհատական բլոգներում

Նախագիծը՝ 5-րդ դասարանում

Նպատակը՝ ծանոթանալ Մխիթար Սեբաստացու կյանքին և մխիթարյանների գործունեությանը:

Խնդիրները՝

  • Ընտանիքը, որպես սեբաստացի համայնքի անդամ։
  • Տեղեկատվական աղբյուրներից անհրաժեշտ տեղեկությունների հայթայթում, մշակում
  • Կրթահամալիրի գրադարանից, դասավանդողների բլոգներից օգտվելու կարողությունների մշակում
  • Անհատական մեդիափաթեթների ստեղծում, հրապարակում
  • Անհրաժեշտ տեղեկության մշակման և վերլուծելու կարողությունների զարգացում
  • Ուսումնական կամ տեղեկատվական նյութի ստեղծում և հրապարակում անհատական բլոգներում

Առաջարկվող աշխատանքների ուղղությունները

  • Գրավոր, բանավոր պատում <<Ինչպես դարձա սեբաստացի>>, <<Ո՞վ է Մխիթար Սեբաստացին>>, << Ո՞վ է իսկական սեբաստացին>>, <<Լավն ու վատը իմ դպրոցում>>։
  • Իմ նվերը կրթահամալիրին․ անհատական, ընտանեկան նախագծեր․/ տեսապատումներ, ռադիոզրույցներ, թարգմանական նախաձեռնություններ, վարպետության դասեր․․․/
  • Հարիսայի ծեսի նախապատրաստություն․ ուսումնական նյութերի ընթերցում, մշակում, ռադիոնյութի ստեղծում․
  • Բլոգային ընթերցումներ / դասավանդողների, կրթահամալիրի այլ դպրոցների ենթակայքերի ընթերցում, ուսումնասիրություն /

Բովանդակություն

  • Բանավոր և գրավոր պատումներ, տեսապատումներ, ռադիոզրույցներ նշված թեմաներով։

Ինչպես դարձա սեբաստացի

Սեբաստացիներն իմ ընտանիքում

Ո՞վ է Մխիթար Սեբաստացին

Ո՞վ է իսկական սեբաստացին

Լավն ու վատը իմ դպրոցում

այլ

Աշխատանքի ընթացքը

Յուրաքանչյուր սովորող ընտրում է իրեն հետաքրքրող վերնագիրը և թեմայի շուրջ ներկայացնում իր անհատական կամ խմբային նախագիծը։

Արդյունքը

Ներկայացված ընտանեկան կամ խմբային նախագծերը հրապարկվում են սովորողների բլոգներում, դպրոցի ենթակայքում։

Գրավոր պատումներ

Ինչպես դարձա սեբաստացի

Բաբայան Իվետա

Հարություն Կիրակոսյան

Լուսինե Աղաբաբյան

Վաչե Վելիցյան

Արփի Մելիքյան

Մարինե Մադոյան

Անետա Կտակյան

Տաթև Սարգսյան

Հայկ Ղազարյան

Սոֆի Օհանյան

Արսեն Աբրահամյան

Էվելինա Սաֆարյան

Ալեն Հարությունյան

5.1 դասարան

Դավիթ Մուրադյան

Մարիա Խանյան

Տիգրան Գալստյան

Սամվել Մխիթարյան

Արեգ Հարությունյան

Սեյրան Շահսուվարյան

Ալվինա Խարազյան

Արեգ Քեշիշյան

Մարկ Բուդաղյան

Իմ սեբաստացի ընտանիքը

Էրիկ Միքայելյան

Լավն ու վատը իմ դպրոցում

4-րդ դասարան

Անետա Կտակյան

Մհեր Մկրտչյան

Հայկ Ղազարյան

Սոֆի Օհանյան

Արսեն Աբրահամյան

Դավիթ Հարությունյան

Իվետա Բաբայան

Էվելինա Սաֆարյան

Նարե Կարապետյան

Մարինե Մադոյան

Վաչե Վելիցյան

Գառնիկ Բարսեղյան

Տաթև Սարգսյան

Ալեն Հարությունյան

5-րդ դասարան

Դավիթ Բլեյան

Նարե Գրիգորյան

Դավիթ Մուրադյան

Անահիտ Առաքելյան

Արեգ Հարությունյան

Միքայլե Հովհաննիսյան

Վահե Գաբրիելյան

Էմմա Ազարումյան

Արեգ Քեշիշյան

Սամվել Մխիթարյան

Ո՞վ է Մխիթար Սեբաստացին

Տաթև Սարգսյան

Անետա Կտակյան

Սամվել Մխիթարյան

Արեգ Քեշիշյան

Դավիթ Մուրադյան

Վաչե Վելիցյան

Լուսինե Աղաբաբյան

Ալեն Հարությունյան

Հայկ Ղազարյան

Էվելինա Սաֆարյան

Արեգ Հարությունյան

Ալեն Հարությունյան

Ո՞վ է իսկական սեբաստացին

Արեգ Հարությունյան

Իմ ուղերձը՝ կրթահամալիրի տոնի առիթով։

Հարություն Կիրակոսյան

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s