Կարդում ենք Հազարան հավքը

Նախագծի տևողությունը՝ մայիս ամիս

Մասնակիցներ՝ 4.2 և 5.1 դասարանների սովորողներ, ծնողներ

Նպատակը՝ նախապատրաստություն հունիսյան ամենամյա փառատոնին

Խնդիրները՝

Հեքիաթի ծանոթացում, ընթերցում, քննարկում

Բառապաշարի հարստացում

Քննադատական, վերլուծական մտքի կատարելագործում

Ստեղծագործական մտածողության զարգացում

Աշխատանքային ուղղությունները՝

Բացօթյա ընթերցում-քննարկումների կազմակերպում

Ընտանեկան և անհատական ընթերցումներ․ <<Ես հեքիաթասաց եմ>>

Ստեղծագործական աշխատանքներ հեքիաթի մոտիվներով

Հեքիաթի բառարանի ստեղծում

Խաղ-վիկտորինաների կազմակերպում

Հեքիաթի նկարազարդում, ձևավորում

Մասնակցություն քանդակագործության ամենամյա ստեղծագործական փառատոնին

Արդյունքում՝

Ընթերցողական փաթեթների ստեղծում

Հեքիաթաբառարանի ստեղծում

Հեքիաթի սյուժետային նկարաշարի ստեղծում

Արեգ Քեշիշյան

Խմբային և անհատական պատումների շարք․ <,Ես հեքիաթասաց եմ>>

Ստեղծագործական աշխատանքներ հեքիաթի շուրջ

Ամառային փառատոնային փաթեթի ստեղծում

Բովանդակությունը

<<Հազարան հավք<< հեքիաթի ընթերցում, առաջադրանքների կատարում, նոր առաջադրանքների մշակում։

Ամբողջական մեդիափաթեթը

Ընթացքը

Սովորողների հետ մաս-մաս կկարդանք, կքննարկենք հեքիաթը, կկազմենք հեքիաթի բառարանը, կստեղծենք հեքիաթի կերպարների նկարագրական և բնութագրական փաթեթը։ Կմասնակցենք հեքիաթասացի հետ հանդիպում-քննարկմանը, կիրագործենք ընտանեկան և դասարանական նախագծեր։ Նախագիծը կամփոփենք ամառային ճամբարի ընթացքում։

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s