Առաջադրանքների փաթեթ 22-26 նոյեմբերի

4-րդ դասարան

22 երկուշաբթի

Կարդա՛ <<Գետակի վրա>> բանաստեղծությունը, նկարի՛ր քեզ դուր եկած հատվածը։

23 երեքշաբթի

Կատարե՛լ առաջադրանքները։

Շարունակի՛ր այսպես։

Օրինակ՝

Կարապը լողում է կապույտ լճակում։

Կարապները լողում են կապույտ լճակում։

Չարաճճի քոթոթը վազվզում էր անտառում։

Երփներանգ ծաղիկը ծաղկել էր դաշտում։

Ուրախ երեխան թռչկոտում էր իր ընկերոջ հետ։

Տղան ֆուտբոլ է խաղում։

Դասը ավարտվեց։

Համառոտի՛ր նախադասությունները՝ թողելով միայն գլխավոր անդամները (ենթական և ստորոգյալը)։

Օրինակ՝

Կարկաչուն գետակը քչքչալով հոսում էր։

Գետակը հոսում էր։

Սրատես արծիվը սավառնում էր երկնքում։

Մայր արջը թավալվում էր իր չարաճճի քոթոթների հետ։

Ուսուցչուհին ժպտում է իր սովորողներին։

24 Նոյեմբերի

չորեքշաբթի

Գրի՛ր հետևյալ ածականների հոմանիշները և հականիշները: /4 միավոր/

Ուրախ

ուժեղ    

քաջ       

աշխույժ 

շատախոս

հռչակավոր

լռիկ-

2. Ինչպիսի՞ն են տրված նախադասություններն ըստ հնչերանգի: Կարդա՛ և ընդգծի՛ր ճիշտ տարբերակը: /1 միավոր /

Էյ ջա՜ն, հայրենի՛ք, ինչքա՜ն սիրուն ես:

Ա՜խ, դեռ շա՛տ պետք է սպասեմ, որպեսզի կարողանամ ներս մտնել։

Վա՜յ, մայրի՛կ ջան, տե՜ս,

Բակն ու դուռը լի,

Որքա՜ն սպիտակ թիթեռ է գալի․․․

Ամեն գարնան ծիծեռնակները բույն էին հյուսում մեր տան կտւրին։

Որտե՞ղ է գտնվում աշխարհի ամենաբարձր ջրվեժը։

  1. պատմողական, 2.բացականչական, 3.հրամայական, 4.հարցական

3. Հիմա ի՛նքդ փորձիր նմանանատիպ նախադասություններ կազմել։

 4. Տրված արտահայտություններից որո՞նք են գրվում մեծատառով: /3 միավոր/

արագածոտնի մարզ   

երևանյան գիշերներ

տերյանական օրեր

առավոտյան ցող

երկիր մոլորակ

արարատյան դաշտ

հիմալայան լեռներ

4. Համառոտի՛ր տրված նախադասությունները: /2 միավոր /

Կապույտ, քնքուշ մանուշակը բացեց իր աչուկները և ժպտաց աշխարհին:

Բրդոտ արջը իր երկու քոթոթների հետ մտել էր իր որջը ու հանգիստ քնել:

5. Գտի՛ր ենթական և ստորոգյալը։ /2 միավոր/

Կապույտ, քնքուշ մանուշակը բացեց իր աչուկները։

Բրդոտ արջը իր երկու քոթոթների հետ մտել էր իր որջը։

6. Ընդգծի՛ր տրված նախադասությունների ստորոգյալները։ /2 միավոր/

Աղջիկը մտավ սենյակ, մոտեցավ իր սեղանին, պայուսակից հանեց նկարչական պարագաները, նստեց աթոռին և սկսեց աշխատել։

Բրդոտ արջը իր երկու քոթոթների հետ մտել էր որջը ու հանգիստ քնել:

25 նոյեմբերի

հինգշաբթի

Պատրաստի՛ր գրավոր կամ բանավոր հաղորդում <<Իմ դպրոցի միջավայրը>> թեմայով։

Օգնող հարցեր․

Ինչպիսի՞ն է դպրոցի միջավայրը;

Ի՞նչն է ամենից շատ քեզ գրավում այդ միջավայրում։

Ո՞րն է դպրոցում քո ամենասիրած անկյունը։ Ինչո՞ւ։

Ինչպե՞ս է այն ազդում քո ինքնազգացողության կամ ճաշակի վրա։

Ինչպե՞ս ես դու մասնակցում քո միջավայրի ձևավորմանը։

Ի՞նչն է քեզ խանգարում դպրոցական միջավայրում։

Ի՞նչը կփոխեիր։

.

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s