Նախագծի տևողությունը՝ փետրվարի 1-ից- մարտի 31-ը։
Նպատակը՝ շարունակում ենք ճանաչել ու միասին բացահայտել Հովհաննես Թումանյանին
Նախագծային ուղղությունները՝
Անհատական և ընտանեկան ընթերցումներ
Ստեղծագործությունների վերլուծություն-քննարկումներ
ժողովրդական հեքիաթները՝ Թումանյանի մշակմամբ
Ստեղծագործական և հետազոտական աշխատանքներ
Համագործակցային և խմբային նախագծեր
Ուսումնական նյութերի ստեղծում
Խնդիրները՝ 4-րդ դասարանում
- Գեղարվեստական խոսքի արժևորման կարողությունների ձևավորում և գրական ճաշակի զարգացում
- Ստեղծագործության հիմնական գաղափարի ընկալման կարողության զարգացում
- Արտահայտիչ ընթերցանության կատարելագործում
- Տեքստի հիմնական միտքը որոշելու և դրա շուրջ դատողական խոսք կառուցելու կարողությունների զարգացում
- Տեքստի առաջին և վերջին նախադասությունները, հիմնական
միտքը, հենակետային բառերը որոշելու կարողությունների ձևավորում /երեք բանալի և մեկ կողպեք հնարի կիրառում/ - Տեքստի բովանդակությունը համառոտ վերարտադրելու կարողության մշակում
- Տեքստից կերպարներին բնութագրող հատվածները առանձնացնելու և հերոսների համեմատական բնութագիրը կազմելու հմտությունների զարգացում /Վենի դիագրամ հնարի կիրառման միջոցով/
- Հեքիաթի, պատմվածքի, բալլադի և այլ ստեղծագործությունների ժանրային առանձնահատկությունների դիտարկում
- Բառի արտահայտչական հնարավորությունները ճանաչելու և
խոսքում կիրառելու կարողությունների ձևավորում
Բովանդակություն
Հովհաննես Թումանյան- ամբողջական մեդիափաթեթը թանգարանի բլոգում
Հովհաննես Թումանյան-կենսագրական մուլտֆիլմ
Հ․ Թումանյան-ինքնակենսագրություն
Հետաքրքիր դրվագ Թումանյանի և Աղայանի մասին
Հովհաննես Թումանյան- Դստեր՝ Նվարդի հուշերից, կարդա՛ նաև
Թումանյանի պատգամը՝ զավակներին
4-րդ դասարան
Հեքիաթներ
Թումանյանական փոխադրությունների ընթերցում՝ սովորողների ընտրությամբ
Բանաստեղծություններ
Պատմվածք
Խնդիրները՝ 5-րդ դասարանում
- Արտահայտիչ ընթերցելու կարողության կատարելագործում
- Արձակ և չափածո ստեղծագործություններ. ընդհանուր գաղափար դրանց բնորոշ առանձնահատկությունների մասին
- Հեքիաթի, պատմվածքի, առակի ժանրային բնութագրերը, լեզվական ձևավորման առանձնահատկությունները տարբերելու կարողությունների զարգացում
- Ըմբռնել հեքիաթի և իրականության տարբերությունը
. վերարտադրել ընթերցած հեքիաթը՝ բնութագրելով և կերպարները վերլուծելու միջոցով - Կարդացած ստեղծագործության դեպքերի հաջորդականությունը գրավոր կամ բանավոր շարադրելու կարողությունների զարգացում
- Անծանոթ տեքստի վերաբերյալ առաջադրված հենակետային բառերի և նախադասությունների միջոցով տեքստը վերականգնելու և վերնագրելու հմտությունների մշակում
- Տրված տեքստը պարբերությունների բաժանելու, հիմնական միտքը որոշելու և պարբերությունների իմաստային կապը վերականգնելու կարողությունների մշակում
- Ստեղծագործության գործող անձանց խոսքի
առանձնահատկությունները որոշելու, տարբեր անձանց արարքները հակադրելու, նրանց վերաբերմունքը շրջապատի նկատմամբ որոշելու կարողությունների զարգացում - Հերոսների արարքների դրդապատճառները որոշելու և դրանց նկատմամբ վերաբերմունք արտահայտելու, գնահատելու հմտությունների զարգացում
- Բանաստեղծության բովանդակությունը արձակ շարադրանքով՝ բացատրելով, նրա արտահայտած գաղափարը վերարտադրելու կարողությունների ձևավորում
Բովանդակություն
Հեքիաթներ
Պատմվածքներ
Բանաստեղծություններ
Բալլադներ
Նախագծի ամփոփում
Ուսումնական տարատեսակ մեդիափաթեթների ստեղծում
Նախագծի իրականացման քայլերը՝
- Նախագծի քննարկում, քայլերի-առաջարկների մշակում
- Ընթերցվող նյութի ընտրություն-քննարկում-վերլուծություն
- Ընտանեկան, ահնատական, խմբային-բերանացի ընթերցումներ
- Տեսագրությունների, ձայնագրությունների, պատումների ստեղծում
- Ֆիլմերի, մուլտֆիլմերի դիտում-քննարկումներ
- Ծանոթ ստեղծագործությունների թարգմանություններ
- Մեդիածրագրերի կիրառմամբ առաջադրանքների փաթեթի ստեղծում
- Ճամփորդություններ, կրթական փոխանակումներ
- Անհատական հետազոտություն-ուսումնասիրություններ․ նաև թումանյանական վկայություններ Երևանում (հուշարձաններ, հասարակական վայրեր)…
- Բեմադրություններ (դերային խաղեր, ռադիոթատրոն, կինոպոեզիա)
- Ֆլեշմոբներ
- Լուսաբանումներ, հրապարակումներ բլոգներում, մեդամիջավայրում
Նախագծի՝ ակնկալվող արդյունքներ՝
Սովորողների հաշվետու նյութերի ներկայացում բլոգներում՝ պատումներ, ռադիոնյութեր, տեսանյութեր, վերլուծություններ, առաջարկներ, տպավորություններ։
Յուրաքանչյուր մասնակից (անհատ, խումբ) ընտրում է դուր եկած աշխատանքի թեման ու սահմանված ժամանակահատվածում կազմակերպում, իրակակացնում է նախագծային առաջադրանքը: Աշխանքի ընթացքը, արդյուքները ամփոփվում լուսաբանում, հրապարակվում են ուսումնական բլոգներում, ինչպես նաև դպրոցների ենթակայքի «Թումանյանական օրեր» բաժնում: