Ռոդարիական օրեր

Չորրորդ և հինգերորդ դասարանների սովորողները ռոդարիական օրեր նախագծի շրջանակներում ընթերցում են Ջանի Ռոդարիի ստեղծագործությունները, իրենց ծանոթ ծրագրերով ուսումնական խաղեր ստեղծում և ստեղծագործական հնարների կիրառությամբ հորինում են՝ համալրելով <<Ռոդարիական ընթերցարան>>-ը։

Խաղ-վիկտորինաներ

Արմեն Ղազարյան-<<Փոխեցին գլուխները>>

Ընթերցողական ֆլեշմոբ

Ռոդարիական հնարներով ստեղծագործություններ

<<Իրերի կերպավորում>> հնար

Ավետիս Հարությունյան<<Պլանշետի բոցոքը>>

Մանե Սողոմոնյան<<Հեռախոսի բողոքը>>

Էռնեստ Խաչատրյան<<Հատակի բողոքը>>

Առնո Ադամյան<<Կապիբարայի ճառը>>

Սերենա Մարգարյան-<<Ես թութակ եմ>>

Արփի Պողոսյան<<Ես գրիչն եմ>>

Էմիլի Հովհաննիսյան-<<Ես սեղանն եմ>>

Ցողիկ Աբրահամյան<<Ես կախիչն եմ>>

Արսինե Արշակյան<< Համակարգիչների բողոքը>>

Նանե Հակոբյան<<Դեմոյի դժգոհությունը>>

Վարդան Վարդանյան-<<Ծառերի բողոքը>>

Դավիթ Գևորգյան-<<Կանաչ ճիմի բողքը>>

Էդգար Հովսեփյան<<Գունավոր քարի ճամփորդությունը>>

Ալիսա Պետրոսյան-<<Ճաշի բողոքը>>

Արիանա Բարեղամյան<<Ես անձրև եմ>>

Դվին Ասադուրյան<<Ես Դվինի կեղտոտ գուլպան եմ>>

Եվա Բուդաղյան<<Ես Ագարակի ձին եմ>>

Դավիթ Խաչատրյան<<Ես կոնֆետ եմ>>

Վաչե Հարությունյան<<Ես սեղան եմ>>

Արմեն Ղազարյան-<<Ես Արմենի պայուսակն եմ>>

Լևոն Ղահրամանյան-<<Ես ֆուտբոլի գնդակ եմ>>

Լեո Ղոչիկյան<<Ես ագռավ էի>>

Լիզա Մելիքյան<<Ես Լիզայի բոթասն եմ>>

Գալե Մեղրունի-<<Ես վիրուս 19-ն եմ>>

Սոնա Ջաղինյան-<<Ես սեղան եմ>>

Նատալի Գանջալյան-<<Ես սեղան եմ>>

Տիգրան Սարգսյան<<Ես աթոռ եմ>>

Սամվել Սարգսյան<<Ես դուռ եմ>>

Միլա Էլմաճեան<<Ես խնձոր եմ>>

Հրանտ Ազարումյան<<Ես գնդակն եմ>>

Ադրիանա Գալստյան<<Ես մահճակալն եմ>>

Նատալի Կարապետյան<<Ես սպունգ եմ>>

Ալիս Հովհաննիսյան<<Ես Ալիսի շնիկն եմ>>

Վարդ Մուրադյան<<Ես Վարդի թութակն եմ>>

Արտյոմ Գեգչողլյան<<Հատակի բողքը>>

Գագիկ Ստեփանյան-<<Ես Արցախն եմ>>

Թողնել մեկնաբանություն