- Կիսամյակի ընթացքում ձեռք բերած կարողությունների և հմտությունների կիրառում, փոխանցում, ներկայացում
- Ընտանեկան, խմբային նախագծերի խթանում, ակտիվացում
- Ծիսական ուսումնական նյութերի ստեղծում, հրապարակում
- Սովորողների ստեղծագործական և հետազոտական ունակությունների զարգացում
- Ընթերցասիրության խթանում
- Աշխարհաճանաչողության ընդլայնում
- Ամանորի և Սուրբ Ծննդյան խորհուրդը
- Ամանորի և Սուրբ Ծննդյան տոնացույց /տոմարի ուսումնասիրություն /
- Ծիսակարգ
- Ինչպե՞ս են դիմավորում Ամանորը և Սուրբ Ծնունդը աշխարհի տարբեր ժողովուրդները
- Հայկական ավանդական Ամանորը՝՝ Նավասարդ
- Տոնական խորհրդանիշներ / տոնածառ, տոնածառի զարդեր, սեղանի ձևավորում
- Սուրբ Ծննդյան ծեսը հայոց մեջ
- Ավանդական տոնական խոհանոց
Ամանորյա ստեղծագործությունների /հեքիաթներ, պատումներ, ավանդազրույցներ /ընթերցանություն, քննարկում:
Նախագծի ընթացքում կկազմակերպվեն միջդասարանական, ընտանեկան ընթերցում-վերլուծություններ, միջդասարանական վիկտորինաներ: Այս աշխատանքը հնարավորություն կտա կիրառել տարվա ընթացքում ձեռք բերած կարողությունները և կապահովի ընթերցողների ավելի մեծ շրջանակի ընդգրկումը:
4-րդ դասարանցիների համար նախատեսված ընթերցանության նյութեր
- Հանս Քրիստիան Անդերսեն ,,Եղևնին,,
- ,,Կանաչ եղևնին,,
- Հեքիաթ փշատերև ծառերի մասին
- Հանս Քրիստիան Անդերսեն. ,,Լուցկիներով աղջիկը,, առաջադրանքների փաթեթ
5-րդ դասարանի համար նախատեսված ընթերցանության նյութեր
- Սուրբ Ծննդյան հեքիաթ սրինգ նվագող աղջկա մասին
- Պաուլո Կոելիո Սուրբ Ծննդյան հեքիաթ
- <<Խստաշունչ ձեմռը և ցնցոտիավոր ծերունին>>
- Կանաչ Եղևնին—առաջադրանքների փաթեթ
- <<Սուրբ Ծննդյան հեքիաթ>>— առաջադրանքների փաթեթ<<Սուրբ Ծննդյան ծառը>>
- Վ․ Սարոյան <Բան ունեմ ասելու>
Լրացուցիչ ընթերցանության նյութեր սովորողների ընտրությամբ:
Համացանցի կիրառումը, մեդիագրադարանից օգտվելու ունակությունը, սովորողներին ու նրանց ծնողներին թեմայի շուրջ հետազոտություն կատարելու, հետաքրիքր ուսումնական նյութեր հայթայթելու, ստեղծելու լայն հնարավորություն է տալիս:
Արդյունքում՝
- Ընտրում է իրեն հետաքրքրող նյութը
- Ընտրված նյութը քննարկում է դասավանդողների , ընկերների հետ
- Թարգմանում, ներկայացնում է անհատապես կամ խմբով
- Քննարկում է կազմակերպում
- Աշխատանքները ներկայացնում է իր անհատական բլոգում,
- <Զատիկ> ամսագրում
Ստեղծագործական աշխատանքներ
Սովորողների ստեղծագործելու, յուրովի ներկայանալու նախաձեռնությունները միշտ են խրախուսվում: Այս նախագծի արդյունքում սովորողները հնարավորություն կունենան կատարելու հետևյալ աշխատանքները
- Ռոդարիական որևէ հնարի կիրառությամբ ներկայացնելու ամենից շատ դուր եկած հեքիաթը, ավանդազրույցը, պատումը
- Ամանորյա բառերի գործածությամբ տոնական ասիկներ, շուտասելուկներ, հանելուկներ հորինել
- Հորինել Ամանորյա որևէ հեքիաթ կամ ավանդազրույց
- Տոնական բարեմաղթանքներ, բացիկներ, շնորհավորանքներ, գովազդներ ստեղծել
- Ներկայացման սցենար մշակել և ներկայացնել
- Տարեմուտի խոստովանություն /գրավոր կամ բանավոր ներկայացմամբ/
Լրագրողական հետաքննություն
Ամանորը սովորողների ամենասիրելի և ամենասպասված տոներից է, հետևաբար բոլորը այս նախագծին մեծ ոգևորությամբ են մասնակցում: Դասավանդողի հիմնական խնդիրը դառնում է սովորողների աշխատանքի համակարգումն ու ուղղորդումը: Սա լավ խթան է նաև դպրոցական, ընտանեկան ծեսի ուսումնասիրության համար: Ուսումնասիրության թեմաները հաճախ սովորողներն իրենք են առաջակում: Արդյունքում՝ կարող են անհատական, խմբային կամ դասարանական տոնական հաղորդումներ, ներկայացումներ ստեղծվել:
Ներկայացնում եմ նախորդ տարվա ընթացքում ստեղծված ուսումնական նյութերի ու հաղորդումների հղումը
Առաջարկվող թեմաներ՝
- Ամանորի և Սուրբ Ծննդյան ծեսը իմ դպրոցում
- Ինչպե՞ս են դիմավորւմ Ամանորը իմ ընտանիքում /տոնական նախապատրաստություններ և այլն/
- Ամանորի հորոսկոպ, խորհուրդներ
- Ամանորյա անսովոր բարեմաղթանքներ, նամակներ, խորհուրդներ, բացիկներ, կենացներ և այլն
- Ամենաձանձրալի կենացները, կրկնվող արտահայտությունները, ուտեստները և այլն…
- Ընտանեկան ավանդական ծիսակարգ, խոհանոց
- Ակնկալիքներ, ծրագրեր
- Անհատական նախագծեր
Նախագծի ամփոփումը կիրականացվի Ուսումնակա ձմեռ առաջադրանքների ներկայամամբ: Խրախուսովում են ընտանեկան, խմբային նախագծերը:
Նախագիծն առաջարկում են սովորողները-
Ամանцրյա պատումներ
Ամանորյա բարեմաղթանքներ-
Некоторые посетители вашего сайта могут увидет