25-31 մարտի
Մասնակիցներ՝ 4-րդ և 5-րդ դասարանների սովորողներ
Նախագծի նպատակը՝ ընտանեկան, անհատական ստեղծագործական նախագծերի իրականացում։
Խնդիրները՝
Սովորողների անհատական կրթության կազմակերպում
Ընթերցասիրության խթանում
Սովորողների անհատական նախագծերի իրականացում
Աշխատանքային ուղղությունները՝
Ընթերցողական
Ստեղծագործական
Հետազոտական
Ճամփորդական
Ուսումնական- ժամանցային
Բովանդակությունը՝
- <<Կարդում ու նվիրում ենք․․․>> Ձոն նախագծերի ամփոփում, ներկայացում, ստեղծագործությունների յուրովի մեկնաբանություն։
Սովորողները անդրադառնում են փետրվար-մարտ ամիսների ընթերցողական նախագծերին, լրացնում, ամբողջացնում են կատարած աշխատանքները, խմբագրում ուսումնական բլոգները։ Իրենց ընտրությամբ առանձնացում են ստեղծագործություններ և դրանց շուրջ ուսումնական աշխատանքներ են իրականացնում, անհատական կամ ընտանեկան ֆլեշմոբեր կազմակերպում։
Այս նախագծի շրջանակում սովորողները ներկայացնում, քննարկում, գովազդում են փետրվար-մարտ ամիսների ընթացքում ընթերցած գրքերը, ներկայացնում ստեղծագործության սեղմագիրը։
Այս նախագիծը ստեղծագործող և տարաբնույթ հետաքրքրություններ ունեցող սովորողներին ինքնարտահայտման և ինքնադրսևորման հնարավորություն է ընձեռում։ Նախագծի ընթացքում սովորողները գործում են ինքնուրույն, անհատական հետաքրքրությունների շրջանակներում՝ ներկայացնելով ստեղծագործական և հետազոտական շուրջտարյա նախագծերի արդյունքները։
Աշխատանք <Սուրբ Հարության տոնին ընդառաջ> նախագծով։
Սովորողները ծանոթանում են նախագծային աշխատանքներին, ուսումնական նյութերին՝ համալրելով թեմատիկ շարքը։ Ավագ շաբաթվա ընթացքում սովորողները հնարավորություն ունեն նաև ներկայանալ ընտանեկան-ծիսական ավանդույթներով, Զատկի ծեսի պատրաստություններով։
Սովորողներին առաջարկվում են ուսումնական ֆիլմերի կամ ճանաչողական փաթեթների հղումներ։ Սովորողն իր ընտրությամբ դիտում է տեսանյութերը և դրանց շուրջ գրավոր կամ բանավոր վերլուծություններ ներկայացնում։
Ընտանեկան և անհատական ճամփորդական նախագծեր
Սովորողները տեսապատումների կամ գրավոր պատումների տեսքով ներկայացնում են իրենց ընտանեկան կամ դասարանական ճամփորդապատումները։
- Ընթերցանության մեդիափաթեթ
Վախթանգ Անանյան—Պատմվածքները և առաջադրանքները
Էրիխ Ռասպե— Բարոն Մյունհաուզենի արկածները
Ջեմս Գրինվուդ «Փոքրիկ շրջմոլինը»
- Ջաննի Ռոդարի «Ջելսոմինոն խաբեբաների աշխարհում»
- Ջաննի Ռոդարի «Երկնագույն նետի ճանապարհորդությունը»
- Ջաննի Ռոդարի «Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները»
- Աստրիդ Լինդգրեն «Երկարագուլպա Պիպին»
- Լուիս Քերոլ «Ալիսը հրաշքների աշխարհում»
- Վախթանգ Անանյան «Հովազաձորի գերիները»
- Լայամ Ֆրենկ Բաում «Օզի կախարդը»
- Էդուարդ Ուսպենսկի «Քեռի Ֆյոդորը, կատուն և շունը»
- Անտուան Դը Սենտ Էքզյւպերի <<Փոքրիկ Իշխանը>>
- Վախթանգ Անանյան <Որսորդական պատմվածքներ>, <<Սևանի ափին>>, Պատմվածքներ
- Ջեյմս մեթյու Բարրի <<Փիթր Փեն>>
- Անգլիական բալլադ <<Ռոդին Հուդ>>
- Ֆրենսիս Հոջսոն Բրնեթ <<Փոքրիկ Արքայադուստրը>>
- Ռոալդ Դալ <<Չարլին և շոկոլադի գործարանը>>
- Ռոալդ Դալ <Մեծ, բարի հսկան>
- Ջոան Ռոուլինգ <<Հարրի Փոթերը և փիլիսոփայական քարը>>
- Ջոնաթան Սվիֆթ <<Գուլիվերի ճանապարհորդությունները>>
Արդյունքում՝
Փետրվար -մարտ ամիսների նախագծերի ամփոփում, ստեղծված նախագծային մեդիափաթեթների հրապարակում, ներկայացում։
Նախագծի ամփոփում
Մարի Մանուկյան-<Ընթերցում եմ և առաջարկում եմ ընթերցել>․ <Փոքրիկ իշխանը>, <Զատկական պատրաստություններն իմ ընտանիքում>
Մաքս Առաքելյան-Կարդում եմ Չարենց, Թումանյան․ <Ինչքան աշխարհը սիրես․․․>, <Ամառվա գիշերը գյուղում>
Արիանա Բարեղամյան—<Փոքրիկ իշխանը> մուլտֆիլմի քննարկում, Սուրբ Հարության տոնը իմ ընտանիքում, <Ծաղիկները>
Սոնա Ջաղինյան-Ընթերցողական նախագիծ․ <Կարդում եմ Թումանյան և Սևակ>, <Զատկի տոնը իմ ընտանիքում>
Առնո Ադամյան—<Բարեկենդանը>-խաղ-վիկտորինա, աուդիոընթերցում <Դերասան Ադամյանի մահը>, Իմ գարնանային արձակուրդը․ <Օրագրապատում>, <Զատկի ծեսը Գյումրիում>
Ռոբերտ Աղաջանյան-Գարնանային կինոդիտում․ <Միան և սպիտակ առյուծը> ֆիլմի քննարկում
Դավիթ Զարգարյան— <Ընթերցում և առաջարկում եմ ընթերցել> նախագծի ամփոփում, <Սուրբ Հարության հրաշափառ տոն>,
Դավիթ Խաչատրյան-Ընթերցում և առաջարկում եմ ընթերցել> նախագծի ամփոփում․ <Փոքրիկ իշխանը>
Հայկ Բադալյան—<Գրիչ> խաղ-վիկտորինա
Լիզա Մելիքյան-<Ուլիկը> խաղ-վիկտորինա, ընթերցողական ֆլեշմոբ <Ես նայում եմ իմ առջև>, <Սուրբ Հարության տոնին ընդառաջ>, Ընթերցում և առաջարկում եմ ընթերցել> —<Երկարագուլպա Պիպին>
Մարիա Մաթևոսյան—<Ժպտուն աչքեր>, <Գարնանային կինոդիտում>․ ֆիլմի քննարկում <Ոսկե ձեռքեր>
Մարգարիտա Սինանյան—<Զատկի ծեսը իմ ընտանիքում>, <Իմ գարնանային արձակուրդները>, <Գարնանային կինոդիտում>
Մանե Սողոմոնյան-Կարդում եմ Թումանյան- <Արտուտի երգը>-խաղ-վիկտորինա, <Գութանի երգը>-աուդիոընթերցում,<Իմ գարնանային արձակուրդը>
Լիլի Բադեյան—<Իմ ուսումնական գարունը>
Արսինե Արշակյան —<Պողոոս-Պետրոս> խաղ-վիկտորինա, <Իմ գարնանային արձակուրդը>
Ալինա Աբրահամյան—<Պողոոս-Պետրոս> խաղ-վիկտորինա
Մարիամ Խաչիկյան-Կարդում եմ Չարենց <Պատահական անցորդ>, <Իմ ուսումնական գարունը>,
Ավետիս Հարությունյան—<Արձակուրդապատում>
Ռաֆայել Դանիելյան—<Իմ արձակուրդային շաբաթը>-պատում
Հրանտ Ազարումյան-<Իմ արձակուրդային շաբաթը>-պատում
Սուրեն Իվանյան-<Իմ արձակուրդային շաբաթը>-պատում
Լիլիանա Ստեփանյան-<Սիրիուսի հրաժեշտը>-աուդիոընթերցում
Գագիկ Ստեփանյան-Կարդում ու երգում եմ Սևակ <Ինչի՞ համար․․․> երաժշտական կատարում, <Ծնվել եմ>