Նախագծի նպատակը՝ Մայրենի լեզվի լաբորատորիա -ընթերցասրահի ստեղծման, ձևավորման աշխատանքներ։
Նախագծի տևողությունը՝ հունվարի 8-20-ը։
Խնդիրները՝
- Ընթերցասիրության խթանում
- Նախաձեռողականության դրսևորում
- Տենոլոգիական հմտությունների կիրառում
- Համագործակցային աշխատանքի խթանում
Աշխատանքային քայլերը
- Լաբորատորիայի գործառույթի քննարկում սովորողների հետ
- Միջավայրի նախագծում, մշակում
- Լաբորատորիայի ձևավորում
- Գրադարանի ստեղծում սովորողների, ծնողների, դասավանդողների աջակցությամբ
Բովանդակություն
Ձմեռային ճամբարի ընթացքում սովորողների և տեխնոլոգիայի դասավանդողների հետ կնախագծենք մայրենի լեզվի ընթերացարան-լաբորատորիան։ Սովորողները գործուն մասնակցություն կունենան աշխատանքային բոլոր փուլերում և կստեղծան այն միջավայրը, որտեղ ավելի արդյունավետ կաշխատեն։
Արդյունքում՝ Նոր ու գրավիչ ընթերցասրահի ստեղծում։
Աշխատանքի ընթացքը
Քայլ Առաջին․- Ճամբարականների հետ քննարկեցինք ընթերցասրահ-լաբորատորիայի գործառույթները, ճշտեցինք, թե այն գործունեության ինչպիսի՞ ձևեր պիտի ներառի մայրենի լեզվի աշխատանքային սրահը։
Կետերով ներկայացնում ենք մեր քննարկման արդյունքը։
- Համակարգչով աշխատելու սրահ /հարմարավետ սեղան-աթոռներ/
- Ընթերանության, քննարկումների և հեռուստհաղորդումներ պատրաստելու համար/նախատեսված անկյուն / շարժական գրապահարններ 2 հատ, սեղան և բարձիկներով նստարաններ 22-25 սովորողի համար։
- Կինոդիտման անկյուն / պռոեկտոր/
- Ծաղկամաններ
- Այլ ձևավորումներ
Քայլ 2
- Համացանցից դուրս ենք բերել կահավորման տարբերակներ։
Աջարկվող նմուշներ
Քայլ 3
Ճամբարի առաջին շաբաթվա ընթացքում կայացավ մեր հանդիպում-ծանոթացումը կրթահամալիրի նկարիչ-տեխնոլոգ՝ Կարինե Մացակյանի հետ։ Վարպետության դասերի ընթացքում սովորողները ծանոթացան համակարգչայյին նոր ծրագրերի, որոնց օնգությամբ կարող են կառուցել, նախագծել և ձևավորել նախընտրած միջավայրը։ Հանդիպումները շատ օգտակար էին։ Սովորողները դրանց արդյունքում ծանոթացան նոր ծրագրերի և սովորեցին, թե ինչպես կարող են նաև համակարգչային ծրագրերի գործածությամբ փոխել իրենց միջավայրը։
Քայլ 4
Ընկեր Զառայի և տեխնոլոգների ջոկատի օգնությամբ սկսեցինք միջավայրի արտաքին ձևավորման աշխատանքները։ Սկզում սենյակն ազատեցինք ավելորդ իրերից, այնուհետև սկսեցինք ներկել ընթերցասրահի միջնորմները։
Տե՛ս իմ ֆեյսբուքյան էջում
Քայլ 4
Կարինե Մացակյանի օգնությամբ, Photoshop ծրագրի միջոցով նախագծեցինք մեր ընթերցարան-լաբորիայի միջավայրը։ Կից ներկայացնում ենք ստացված տարբերակները։
Մասնակցություն կրթահամալիրի հունվարի ուսումնական օրացույցով որոշված նախագծերին
08 հունվարի․ օր առաջին
09։00-09։30 Ճամբարային անամորյա տողան
09։30-10։00- Ներկա-բացակա, ծանոթացում օրվա անելիքներին։
10։00- 11։00 Ինտելեկտուալ խաղ-մրցույթ << Հավատո՞ւմ եք․․․>>
11։00-11։30 Ընդմիջում
11։30-12։30 Ընթերցասրահի միջավայրի նախագծում։
12։30-13։00 Այցելություն Ագարակ
13։00-14։00 Օրվա ամփոփում
Սովորողների օրագրապատումները
09 հունվարի․ օր երկրորդ
09։00-09։30 Ճամբարային ամանորյա տողան
09։30-10։15 Ընթերցողական նախագծեր
10։15-11։00 Վարպետւթյան դաս․ նոր ծրագրի յուրացում: Վարպետության դասը վարում է՝ 5․1 դասարանի սովորող՝ Հայկ Նահապետյանը։
11։00-11։30- Ժամբարային ուրախ ընդմիջում․ <<Ամանորյա բլիթե քաղաք>>-ի պատրաստում։
11։30-12։30 — Բանգլադեշյան քայլք
12։30-13։30 Ընթերցասրահի համակարգչային ձևավորման աշխատանքներ
13։30-14։00 Օրվա ամփոփում
10 հունվարի․ օր երրորդ
09։00-09։30 Ճամբարային ուրախ տողան
09։30-10։30- Վարպետության դասը վարում է՝ Կարինե Մացակյանը։ Նոր ծրագրի յուրացում։
10։30-10։45- Ծրագրի կիրառում․ Նախագծում ենք մեր ընթերցասրահը։
10։45-11։30- Միջավայրի խնամք
11։30-12։30 — Այցելություն Ագարակ /ձիերի խնամք/
12։30-13։15 Ընդմիջում․ Ճամբարային թեյախմություն, օրվա ամփոփում
13։15-14։00- Բլոգային աշխատանք։
Օրագիր
Հունվարի 11. օր չորրորդ
09:00-09:30 Ճամբարային տողան
09:30-10:30- Վարպետության դաս Կարինե Մացակյանի հետ: Նախգծում ենք մեր ընթերցանության լաբորատորիան:
Նոր ծրագրի յուրացում Photoshop
10:30-11:30- Ընթերցողական անհատական նախագծեր
11:30-14:00- Այցելություն երկրագործության թանգարան:
Օրագրապատում
Հունվարի 12․ օր հինգերորդ
09։00-09։30 Ճամբարային տողան
09։30-10։30- <<Սովորող-սովորեցնող>> նախագիծ․ պատրաստում ենք ծիսական տարեգաթա։
10։30-11։30- Ընթերցողական նախագծեր․
11։30։12։30- Մարզախաղեր, այցելություն Ագարակ
12։30-13։00-Ընդմիջում
13։00-14։00- Մասնակցություն ասուլիսին։ Հյուսիասյին դպրոց․ Հարթակ ակումբ
15 հունվարի օր վեցերորդ
09։00-09;30- Ճամբարային տողան
09։30-11։00- Ընթերցողական ռադիոնախագծեր․ Մ․ Գոշ Առականի
11։00-11։35- Ռադիոնյութի մոնտաժում, հրապարակում․ նոր ծրագրի յուրացուն։
11։35-12։20- Ֆիլմի դիտում, քննարկում
12։30-13։00 Ընդմիջում
13։00-13։30- Օրվա ամփոփում
16 հունվարի-օր յոթերորդ
09։00-09։30- Ճամբարային տողան
09։30- 10։30- Հարսանեկան երգերի ուսուցում, նախապատրաստում մեդիաուրբաթ- համերգին։
10։30-11։00- Ճամաբարային ռաիդոնյութի ստեղծում․ խմաբյին աշախտանք
11։00-11։40- Այցելություն Ագարակ։ Կրթահամալիրի Ագարակում հանդիպում Ազգային Կոխ ըմբշամարտի ֆեդերացիայի փոխնախագահ՝ Բագրատ Երիցյանի հետ:
11։30-12։00- Ռադիոնյութի ձայնագրման աշխատանքներ
12։00-12։30- Անհատական ընթերցողական նախագծեր
12։30-13։00-Ընդմիջում
13։00-13։30 Օրվա ամփոփում
17 հունվարի․ օր ութերորդ
09։00-09։30- Ճամբարային տողան
09։30- 10։30- Հարսանեկան երգերի ուսուցում, նախապատրաստում մեդիաուրբաթ- համերգին։
10։30-11։30 — <<Իսկական հարսանիք Ագարակում>> ծեսի նախապատրաստություն․ Հարսանեկան տարոսիկ․ ի՞նչ է դա, ի՞նչ է նշանկում․ հոդվածի ընթերցում, քննարկում։ Ծիսական խոհանոց։ Հարսանեկան տարոսիկների ստեղծում։
11։30- 12։30 Ընթերցասրահ-լաբորատորիայի ձևավորման աշխատանքներ
12։30-13։00 Ընդմիջում
13։13։30 Օրվա ամփոփում
18 հունվարի․ օր իններորդ
09։00-09։30- Ճամբարային տողան
09։30- 10։30- Հարսանեկան երգերի ուսուցում, նախապատրաստում մեդիաուրբաթ-համերգին։
10։30-13։00- Քայլքով դեպի Ի․Ռոդնինայի սառցաշտ։ Չմշկասահքի ուսուցում <<Սոորող-սովորեցնող >> նախագծի շրջանակներում։
19 հունվարի
09։00-09։30- Ճամբարային տողան
09։30-10։30-Հարսանեկան երգերի ուսուցում
10։30-11։00- Ընդմիջում
11։00-12։00- Հայ վրացական հանրակրթական կաուրջներ․ 10տարի մասնակցություն կլոր սեղանին։
12։00-13։00 — <<Դասարան TV>>- ն հրավիրում է․ մասնակցություն կլոր սեղանի
22 հունվարի․ օր տասնմեկերորդ
09։00-09։30- Ճամբարային տողան
09։30-13։00
Աշխատանք դասարանական ջոկատներով․ Աշխատանքի ուղղությունները
- Ընթերցարան- լաբորատորիայի ստեղծում
- <<Իսկական հարսանիք Ագարակում>> նախագծի պատրաստություն
- Ընթերցողական նախագծեր․ <<Էպոսի օրեր>>
- Մասնակցություն կլոր-սեղանների, հայտագրում Դիջիթեք 2018-ին, հայտագրված նյութերի դիտում, քննարկում։