Հունվարյան ճամբարի նախագիծ

Մասնակիցներ՝ չորրորդ և հինգերորդ դասարանների ճամբարականներ։

Համագործակցային նախագծերի իրականացում

Ճամբարի բովանդակային ուղղությունները

Մասնակցություն ձմեռային ազգագրական փառատոն 2022-ին

Մասնակցություն ձմեռային մարզական խաղերի ստուգատեսին

Մասնկացություն Դիջիթեք 2022 ամենամյա ստուգատեսին

Մասնակցություն բնագիտատեխնիկական ստուգատեսին։

Համագործակցային նախագծերի իրականացում

Բարբառներ ակումբի հետ։ Համակարգող՝ Վարդան Կարապետյան

Ազգային, ծիսական խաղերի ուսուցում։ Համակարգող՝ Մարինե Մկրտչյան։

<Սովորող-սովորեցնող> նախագծերի իրականացում Քոլեջի և Ավագ դպրոցի սովորողների հետ։

Տևողությունը՝ հունվարի 11-29

Նպատակը՝ ճամբարի կազմակերպում, մասնակցություն կրթահամալիրային ստուգատեսներին։

Խնդիրները՝

Համագործակցություն, աշխատանք տարատարիք խմբերով

Տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում

Ստեղծագործական աշխատանքների իրականացում ռոդարիական հնարների կիրառմամբ

Ազգային երգ ու պարի, խաղերի, ծեսի ուսուցում, տարածում

Ձմեռային խաղերի ուսուցում

Աշխատանքային ուղղությունները

Լեզվագործունեություն -Ստեղծագործական աշխատանքներ, բարբառային հեքիաթների ընթերցում-փոխադրություններ, օրագրապատումներ, քննարկումներ։

Տեխնոլոգիա— Տեխնոլոգիական տարաբնույթ աշխատանքեր․ նկարչություն, քանդակ, կառուցողական խաղեր, խոհանոցային գործունեություն

Թվային տեխնոլոգիա-նոր ծրագրերի ուսուցում և կիրառում

Ազգագրություն— Ազգային, ծիսական խաղերի, հոգևոր երգ ու պարի ուսուցում

Մարզական խաղեր— Ձմեռային, ազգային խաղերի ուսուցում

Հայրենագիտություն-ճամփորդությունների կազմակերպում

Մասնակցություն ազգագրական փառատոնին

Արդյունքում՝

Պարային, խաղային, ծիսական նյութերի, փաթեթների ստեղծում, թվայնացում, արխիվացում։

<Սովորող-սովորեցնող> նախագծերի, իրականացում։

Ճամփորդությունների կազմակերպում

Ճամբարականները ծանոթանում են ազգային նոր երգ ու պարի, խաղերի, բանահյուսական նմուշների հետ։ Դասավանդողների, ծնողների օգնությամբ ուսումնական նյութեր են ստեղծում և տարածում ուսումնական մեդիահարթակներում։

Մասնակցություն ձմեռային խաղերին

Ճամբարականները մասնակցում են ձմեռային խաղերին, կազմակերպվող ուսումնական ճամփորդություններին։

Աշխատանքի ընթացքը

Ճամբարականների ամենօրյա գործունեությունը կազմակերպվում է նշված ուղղություններով։ Լրացուցիչ հանձնարարությունները նպատակաուղղված են լինելու վերը նշված ուղղություններով նախագծերի իրականացմանը և հավաքագրմանը։

Նախագծի ամփոփում

Ճամբարային օրերի գործունեությունը, ամփոփումները հրապարակվում են դասավանդողի, սովորողների բլոգներում։ Ստեղծված ուսումնական նյութերը հավաքագրվում են համապատասխան ստուգատեսային փաթեթում։ Խրախուսվում են ընտանեկան նախագծերը։

Ճամբարականները կլուսաբանեն իրենց ամենօրյա գործունեությունը, կներկայացնեն անհատական ուսումնական բլոգներում։

Նախագծի արդյունքը

Ճամբարային օրագիր

Մասնակցում ենք ազգագրական փառատոնին․

Ազգային խաղերը ձմեռային ճամբարում

Ազգային խոհանոց

Ձմեռային մարզական խաղերը ճամբարում

Մասնակցում ենք բնագիտատեխնիկական ֆլեշմոբին

<Սովորող-սովորեցնող> նախագծերը ձմեռային ճամբարում

Թողնել մեկնաբանություն