Հաշվետվություն

Հեռավար ուսուցում

Ներկայացրո՛ւ ուսումնական բլոգիդ <մայրենի լեզու> բաժնի հղումը։ 

Գրի՛ր, թե առաջին ոււսումնական շրջանի ընթացքում քանի՞ նյութ ես հրապարակել  բլոգիդ <մայրենի լեզու> բաժնում։

Ի՞նչ ուսումնական նյութեր ես պատրատել առաջին ուսումնական շրջանի ընթացքում։ Գրի՛ր վերնագիրը և կցի՛ր հղումը։

Քանի՞ բառային աշխատանք ես հրապարակել բլոգումդ։ Կցի՛ր աշխատանքիդ էջերի հղումները։

Ի՞նչ ստեղծագործական աշխատանքներ ես կատարել այս ուսումնական շրջանի ընթացքում։ Նշի՛ր վերնագրերը և կցի՛ր հղումները։

Ներկայացրո՛ւ այս ընթացքում ընթերցածդ գրքի վերնագրերը և հեղինակի անունը։ Նշի՛ր, թե քանի՞ էջ ես ընթերցել։

Մասնակցե՞լ ես մայրենի լեզվի ֆլեշմոբերին ։ Գրի՛ր պատասխանը։

Ամսվա ընթացքում կատարած աշխատանքներից ո՞րն ես ամենաշատը հավանել։ Գրի՛ր այդ աշխատանքի տեսակը և կցի՛ր հղումը։

Գնահատի՛ր մասնակցությունդ մայրենի լեզվի հեռավար դասերին։

Միշտ ուշադիր եմ և ակտիվորեն եմ մասնակցում

Երբեմն շեղվում եմ, որովհետև դասերը ձանձրալի են

Դասերը հետաքրքիր են, բայց երբեմն շեղվում են

Այլ պատասխան

Գնահատի՛ր մայրենի լեզվի հեռավար ուսուցման արդյունավետությունը։

Առաջադրանքները միօրինակ են

Առաջադրանքները հետաքրքիր են և արդյունավետ

Այլ պատասխան

Գնահատի՛ր մայրենի լեզվի տեսադասերի արդյունավետությունը։

Անհամբերությամբ եմ սպասում տեսադասերին, քանի որ դասերը հետաքրքիր են անցնում

Անհամբերությամբ եմ սպասում տեսադասերին, քանի որ կարոտում եմ ընկերներիս և ուսուցչիս

Տեսադասերը արդյունավետ չեն, նախընտրում եմ հեռավար առաջադրանքների կատարումը

Այլ պատասխան

Խնդրի՛ր ծնողներիցդ մեկին, որ գնահատի մայրենի լեզվի դաընթացի արդյունավետությունը։

Ի՞նչ առաջարկ ունես։

Թողնել մեկնաբանություն